Pobierz logo JET-STREAM.

Prognoza pogody.

    Paralotnia to oryginalny nośnik reklamy. Wykorzystana do celów promocyjnych umożliwia dotarcie do większej ilości klientów, w porównaniu do metod konwencjonalnych. Latając nad zaludnionymi plażami, częstokroć wzbudzamy podziw i zainteresowanie turystów oraz miejscowych. Ten pozytywny stosunek ze strony odbiorcy z powodzeniem możemy wzbogacić o przekaz reklamowy.

Dodatkowe atuty tej formy promocji to:

Możliwość pilotażu na małej wysokości -zwiększa czytelność przekazu

Niewielkie prędkości postępowe (około 35km/h) wpływają na wydłużenie czasu ekspozycji

Bardzo niskie koszty w przeliczeniu na efektywność i skuteczność przekazu

- Duża powierzchnia reklamowa (27/42 m2)


Rejon działania ustalany jest po uprzednim zgłoszeniu do odpowiednich komórek kontrolujących. Trójmiejska przestrzeń powietrzna jest w pełni dostępna z wyjątkiem stref zakazanych np.: Rafineria Gdańska lub Port Lotniczy Rębiechowo oraz tymczasowo wydzielonych stref powietrznych, w których odbywają się loty innych statków powietrznych.

Reklamę lotniczą można przeprowadzić na dwa sposoby:

-Reklama wklejona na dolną powierzchnię skrzydła

-Mocowany do 7 metrowego rękawa obustronny baner reklamowy 


Koszt lotu reklamowego ustala się wg . rodzaju reklamy, czasu jej ekspozycji, rejonu wykonywania lotu i wielu innych czynników .   

 



PARTNERZY: